maanantai 7. marraskuuta 2011

Little Princesses ~

Heeij, minäpä täällä taas :) Kuten varmaan jo huomasitte, Beatrice on jälleen oma itsensä, ja oon toooooosi ilonen siitä :) Kaiken kruunaa vielä se, että neidin pää ei heilu enää! Joten nyt on sitten luvassa prinsessapostaus, saattaa kyllä olla, että saatte kuvatarinankin tässä postauksessa ;)




 Muovailuvahasta tekemäni prinsessakakku :) Koitan kuvailla muita tekeleitäni joskus ~





 *möks*




Sellasta :) Mielipiteitä kumpi on parempi, nykynen vai se väliaikainen? :D Nomutjoo, tässä sitten se kuvatarina jonka julkaisemisesta en ollut varma ~

KT - Christmas gift?

Nuket viettävät normaalia arkea.
B: "Kitty, nyt pitää opiskella eikä syödä eväitä!"
"Kyllä, kyllä, opettaja, mutta enhän minä jaksa opiskella jos vatsani on tyhjä!"
"Hyvä on, Kitty, mutta syöt sitten nopeasti."
 "Selvä, opettaja."
 
N: Hei kaikille! :)
 
Jostain kumman syystä lattialla lojuu paketti.
 
...ja nuket tietenkin huomaavat sen.
 
B & N: Ooh!
 
Nuket kipittävät nopeasti paketin luo.
 
 B: Kenenköhän se on?




 N: Se on selvästi mun, koska siinä on lila nauha ja lila on mun lempiväri!

 B: Mut vaikka se olis, se saattaa olla joululahja eikä viel oo joulu...

 N: Avaa se nyt vaan, paketoidaan se sit uudestaan ~

 Beatrice alkaa avaamaan pakettia.

 Hän ottaa nauhan pois...

 ...ja nostaa kannen.


 N: Mutta toihan on ihan liian pieni meille! Teen Crisille valituksen! *nousee seisomaan*
C: *saapuu paikalle* Mistä teet valituksen? :D
 
 N: No siitä, että toi ei sovi meille, joten ei toi kelpaa joululahjaks!
B: Iiih, tänne tulee joku pikkunen!!! <33 Voin ostaa sille vauvavaatteita, kutitella et se nauraa sillee söpösti...
 
C: Ei toi teille oo tarkotettu, hupsu! :D Se on Nuutille, joka tulee tänne jouluna :)
N: Mitääh!? O___O

Joo, sellasta täällä :) Kommenttejaaaa ~
Kirjottelen taas joskus, mut ihan loppuun vielä ekstrakuvia ~





ps. joku tarkkaavainen tyyppi saattaa tietää mistä johtuu prinsessateemamme ;) 

6 kommenttia:

  1. what kind of body your girl has? It's not obitsu, right?

    and cute photos :3

    VastaaPoista
  2. It's volks, dollfie plus :)

    thank you ~

    VastaaPoista
  3. Ihania kuvia ja kiva tarina~ ♥ ;3 Yksi juttu vähän häiritsee ja on pakko kai mainita siitä: Beatricen kropan ja pään VÄRIERO. Kuten varmaan itsekin olet huomannut, pää on vaaleampi kuin kroppa, ja se häiritsee pikkiriikkisen ;w; Mutta suloinen nukke muuten~ :3

    VastaaPoista
  4. Joo, olen huomannut :D Mua se ei häiritse kauheesti, välillä kyllä. Toivon että totut siihen, oon kyllä aatellu tehä sille jotain ~

    VastaaPoista
  5. Uuuuui:3 ihana prinsessa:D

    VastaaPoista
  6. Ihunaa! Awawaaawww, KUOLEEENN! ♥3♥

    "Olet suloinen kaksos-Bea. (Niiku mä):3 Tykkään paljon enemmän tuosta lookista, onhan se sellainen kun minun! Ois kiva nähä. Ja terkkuja Nonolle! t:Angela"

    VastaaPoista

Kommentteja kaivataan aina *vinkvink* ;3