perjantai 7. lokakuuta 2011

~ KT and some pics ~

Otin sitte tälläsen pienen kuvatarinan, aluks piti vaa ottaa kuvii ja sit mua alko ärsyttää Nonokan meikit nii tein ne uusiks :D aluks on kyl kuvii, ja lopus kans, mut siis välistä löytyy sit se KT :)

Tälläne 'työpöytä', myönnän että tein noi meikit mun sängyllä... :D


En jaksanu ottaa tarkasti noita pois ~




Sellasta ~
Mennääs sitten siihen kuvatarinaan, jolla ei varsinaisesti ole mitään nimeä >
N: Mitä mä tekisin ilman sua? n___n kiitos taas kerran näistä meikeistäää ~
C:  Ole hyvä :33
N: halii!

C: *laittaa hiukset siististi*
N: Onks Beal joku hätänä?
C: En mä tiiä, voisit mennä kattoo ~
 
N: Beatrice, mikä hätänä?
N: Älä itke, kerro mikä on...
B: No kun Cris aina tekee sulle tosi ihanat meikit, nii mun pitää vaa tyytyy näihi samoihi... ;(

N: Noo?
C: No ku sulla on jo ennestään ihanat meikit, Nonokalle mä teen koska mä haluun että niistä tulis yhtä hienot kun sulla, ja nyt teillä on yhtä hienot meikit koska mä vihdoin onnistuin :)
N: Niinpä, siinäs kuulit! Mut nyt puetaan päälle ja lähetään kuvaamaan ~
C: Hiiops! Siinä, saatte valita tällä kertaa ite ~
N & B: *penkoo*


~



















Pahoitteluni, nää kuvat ei oo kääntyny oikein päin, enkä oo jaksanu ite kääntää ~
Kommentteja?

> kuvasin äitin uudella digikameralla, osa siks tärähtäneitä, ja bloggeri kääns automaattisesti järkkärin kuvat, eikä nähköjään näitä <
> Nonoka on Beatricelle niinku isosisko :) <


Oottelen tässä muuten 6 pakettia tytöille, mm. obitsua ja volksia :) Loput näätte sitten myöhemmin ~

ps kuvausideat on enemmän kun tervetulleita, samoin kommentit ~

4 kommenttia:

  1. Tosi suloset meikit~ Maalaahan nuo huuletkin joskus, koska nudehuulet ovat vähän hassun näköiset kauniiden silmien & silmämeikkejen rinnalla. Beatricen meikkeihin et saa koskea, ne on täydelliset ! >3< Kuvat kivoja ^^

    VastaaPoista
  2. Mulla ei oo kunnon välineitä huulien tekemiseen, joten ne pysyy tollasina niin kauan kun mulla ei oo tarvikkeita :) Tottuuhan noihin kuitenki ~
    Ja sen voin sanoa, että beatrice tulee pysymään ton näkösenä kasvoista.

    VastaaPoista
  3. Kivat nuo uudet meikit + söpö tarina :3

    VastaaPoista
  4. Ihanat nuo uudet meikit, ihana tarina, ihanaa! ♥3♥

    VastaaPoista

Kommentteja kaivataan aina *vinkvink* ;3